Online objednávky na termíny klientů z webu
Dent21® poskytuje Vám i Vašim klientům řešení zdlouhavého domlouvání termínů přes telefon, SMS či e-mail. Díky modulu “Online objednávky na termíny klentů z webu“, který umožňuje integrovat objednávací kalendář Dent21® na libovolné stránky Vaší ordinace, se klienti již nadále nemusí složitě objednávat přes e-mail nebo telefon, ale mohou si Vámi určené termíny snadno a rychle zarezervovat přímo z webové prezentace Vašeho zdravotnického zařízení.
V případě Vašeho zájmu o tuto funkčnost nás neváhejte kontaktovat telefonicky, či vyplňte formulář níže, a my se Vám obratem ozveme. Nemáte-li zatím vlastní webové stránky, nebo byste uvítali rekonstrukci stávajících, neváhejte nás také kontaktovat.
Moderní ordinace ve 21. století neznamená jen léčbu pacientů a vykazování kódů. Recepční či sestry se starají o objednávky pacientů, hovory, vyřizují emaily, reagují na SMS. Vystavují platby a doklady, řeší dokumenty apod.
Při takové vytíženosti recepční či sestry jsou velmi žádané automatické nástroje, které výrazně spoří čas a zjednodušují práci. Ať už je to například propojení ordinačního telefonu se Software, či možnost automatického objednávání pacientů na volné termíny v kalendáři, o kterém se více dozvíte níže.
Jak online objednávky pacientů z webu fungují?
V systému Dent21® se specifikují konkrétní výkony, na které se klienti budou moci objednávat přes kalendář umístěný na stránkch ordinace. Například vstupní vyšetření, preventivní prohlídky, konzultace, extrakce aj. Dále lze nastavit, na jaká křesla (či konkrétní ošetřující) lze objednávat a v jakém období (celý týden, či například úterý od 13:00 do 17:00 apod.)
Na Váš web se poté vloží kód, který zpřístupní volné termíny dle nastavení v Dent21®. Po vyplnění formuláře přejde do Dent21® “rezervace termínu“, kterou pak po zkontrolování recepce potvrdí, či s odůvodněním zamítne.
Práce s formulářem pro pacienta pak vypadá v jednotlivých krocích následovně:
Klient bude nejprve vyzván, aby zvolil požadovaný výkon, na který se chce objednat.
V dalším kroku si klient vybere jednak ošetřujícího, ke kterému se chce objednat, jednak termín, ve kterém chce na vyšetření dorazit.
A v závěrečném kroku vyplní své jméno, příjmení, telefonní číslo a svůj e-mail.
Jakmile klient objednávku potvrdí, systém recepci automaticky upozorní na neschválenou objednávku (1). V případě, že se zadaný e-mail nebo telefon shoduje s informacemi již existujícího klienta, systém objednávku automaticky spáruje s jeho kartou (2). Je-li termín schválen, objednávka se stává platnou, v případě zamítnutí je klient informován pomocí SMS s poznámkou od recepce.
Pokud recepce termín potvrdí, klientovi se automaticky odešle SMS a e-mail, které o něm klienta informují. V případě, že klient termín odsouhlasí pomocí odpovědi obsahující klíčové slovo, termín se automaticky potvrdí i v systému. O modulech, které funkci zajišťují, se více dočtete v Potvrzovací SMS a e-maily kalendáře.